Stále stejní podvodníci

15.03.2011 16:42

Dnes jsem ve večerních TV zprávách po dlouhé době zaslechl zmínku o podvodnících z Proluxu a tak jsem nahlédl do jejich internetových stránek a opět mě tato RK nezklamala. Zakázku č.1000762 - Restaurace s bytem 2+1 v Děčíně bohužel dobře znám. Kdysi chtěla tuto nemovitost převést moje přítelkyně se všemi právy vč. podnikatelského úvěru v Universal bance na mojí osobu a tak v roce 1998 využila RK Prolux, která ji tuto službu nabídla. Prolux toho využil po svém - ihned si dal na základě plné moci k výše uvedenému úkonu a bez jejího vědomí vklad do katastru o věcném břemenu užívaní této nemovitosti. A tím to vše začalo. Banka u které byl úvěr zkrachovala zhruba ve stejnou dobu a já musel začít platit Proluxu nájem 10 000 Kč měsíčně. Na můj dotaz, zda mohu celý úvěr vyplatit, správce konkusní podstaty zkrachovalé banky odpověděl, že to není problém. Jenže problém by byl v tom, že já bych mohl užívat jen byt a ve zbytku mé nemovitosti by podnikala RK Prolux, díky věcnému břemeni. To ale RK Prolux odmítala zrušit. Po pár měsících jsem Proluxu sdělil, že odmítám nadále nájem platit a chci nemovitost odkoupit. Po výhrůžkách Proluxu jsme raději tuto nemovitost v roce 2000 "opustili" , naštěstí se zdravou kůží a v celku bez finančních ztrát. Někdy v roce 2003 jsme se s přítelkyní opět snažili nemovitost odkoupit, ale opět to nebylo možné. Jednali jsme tuším že s PPF a opět by nebyl s vyplacením částky - tehdy 700 000 Kč problém,ale Prolux přes nastrčenou osobu, jakoby náhodou sídlíci také na Václavském náměstí 43, stále vše blokoval. Zkrátka jsme to definitivně vzdali. Prolux na nájemném vydělal za deset let 1 200 000 Kč, aniž by do budovy investoval 1 korunu. Nemovitost byla v dalším pronájmu zhruba do roku 2008. Ale proč to celé píšu - tuto nemovitost nabízí stále tito podvodníci k pronájmu jako restauraci s bydlením, jenže nepíší že objekt již není napojen na žádnou kanalizaci, ze 3/4 je doslova obalen plotem vlastníkem okolních pozemků, je v dezolátním stavu a čeká již jen na buldozer. Teď už mě při pohledu na tuto, kdysi prosperující hospůdku jen krvácí srdce. Zbylo nám pár fotek a hezké vzpomínky. Dnes jsem učinil dotaz na toto klamání zájemců přímo na RK Prolux - docela se těším na odpověď. Mějte se krásně a pozor na ně !!! Jan Nedvěd